sobota, 18 lutego 2012

Mini przewodnik po naszych markach cz II

"ORYGINALNOŚĆ, KREATYWNOŚĆ I JAKOŚĆ TO KLUCZ DO SUKCESU, JAKIM UNO DE 50 DZIELI SIĘ ZE SWOIMI KLIENTAMI KAŻDEGO DNIA."
Dziś  zaczniemy od biżuterii :)
UNO de 50 to modowy, hiszpański brand posiadający w swojej ofercie biżuterię i akcesoria. 
Wszystko zaczęło się w Madrycie, gdzie pod koniec lat 90 grupa projektantów pod przewodnictwem Concha Diaz del Rio  zdecydowała się stworzyć kompletnie nową linię akcesoriów wypełniając tym samym lukę i przełamując panujące dotychczas trendy. W ten sposób udało się im wprowadzić na rynek coś do tej pory niespotykanego, kreatywnego i pożądanego. 
UNO de 50 to osobowość sama w sobie, nie podążająca ślepo za panującymi trendami. Ich początkową ideą było stworzenie jedynie 50 sztuk z każdego modelu co pozwalało klientowi poczuć się naprawdę wyjątkowo. W dniu dzisiejszym firma nadal kontynuuje założenie limitowanych kolekcji, gdzie pojedyncze i wyselekcjonowane modele posiadają rzeczywiście 50 odpowiedników i to na całym świecie!
W marce Uno do 50 za serce ujmuje to, że ich wyroby nie są tworzone na bazie trendów, nie podążają za modą a wręcz nieustannie są na nowo kreowane. Biżuteria i akcesoria są inspirowane otaczającym nas światem i rzeczywistością. Założeniem marki jest dobre samopoczucie i komfort naszego klienta dlatego tak ogromną wagę firma przywiązuje do każdego, ręcznie wykonywanego szczegółu.

Następną marką którą, pragniemy Wam przedstawić to Caramelo- modowy brand z ponad 40 letnią tradycją! Głównie bazują na unikalnych stylach, zaczerpniętych z różnych kultur. Firma stawia duży nacisk na nieustanne ulepszanie swoich kolekcji, adaptowanie nowych trendów, wciąż jednak zachowując przy tym swój niepowtarzalny styl.
Caramelo proponuje modę zarówno dla kobiet jak i mężczyzn (u nas tylko linia damska), którzy oczekują elegancji, komfortu i różnorodności, a także najwyższej jakości oferowanych produktów. 
Marka bazuje na długoletnim doświadczeniu, podczas tego czasu wypracowała sobie niezwykłe i unikalne podejście do klienta, a przede wszystkim do jego oczekiwań i wymagań. To i wiele innych czynników, pozwoliło marce na osiągnięcie globalnej ekspansji.
Kolekcje projektowane są tak, aby trafić do różnych grup docelowych. Nie brakuje w nich pięknych żakietów, klasycznych spodni, casual'owych kurtek, a także wizytowych sukienek i garniturów. 
Wszystkie projekty to klasyczna elegancja połączona z modowym sznytem.


Już z początkiem przyszłego tygodnia będziecie mogły znaleźć u nas część ujmującej kolekcji Wiosna/Lato 2012. Nie zabraknie małej czarnej, małej białej, tunik czy spodni z jedwabiu :)

W następnej, już ostatniej części naszego mini przewodnika zapoznamy Was z sylwetkami takich marek jak Le Temps des Cerises, Supertrash i ICHI.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz