wtorek, 21 lutego 2012

Mini przewodnik po naszych markach cz III

Witamy ponownie po kilku dniach przerwy :)
Na dziś przygotowałyśmy dla Was krótki opis trzech,  
już ostatnich marek, które w najbliższych sezonach znajdziecie 
w PB.

Na pierwszy ogień pójdzie Le Temps des Cerises
Bardzo wdzięczny, denimowy brand rodem prosto z Francji. 
Kto, po raz pierwszy kupi ich spodnie, a zwłaszcza jeansy nieprędko zrezygnuje z zakupu kolejnych, kolejnych, kolejnych i kolejnych! 
Nie dość, że są szalenie wygodne i miłe dla ciała, to bardzo ładnie potrafią wymodelować sylwetkę podkreślając jej atuty. 
Zapomniałybyśmy dodać, że są właściwie niezniszczalne! ;)

A teraz dokładniej- Marka Le Temps Des Cerises jest owocem fascynacji jeansem ojca i syna. 
Ojciec był prekursorem w latach 80-tych jeśli chodzi o sprzedaż spodni jeans importowanych z USA. 
Syn urodzony projektant mody od najmłodszych lat pasjonował się krojem, tkaninami więc było tylko kwestią czasu stworzenie własnej linii jeansów 
a później pozostałych części kolekcji na którą składają się t-shirty, spódnice, bluzy , kurtki...
Le Temps des Cerises wyprzedziło trendy odnośnie wytartych jeansów. Marka opatentowała sposób na tworzenie materiału, który wyglądem przypomina stary, znoszony jeans a jednocześnie zachowuje swoją trwałość i wyjątkową moc... Właściciele stali się prekursorami jeśli chodzi o technikę blaknięcia, która stała się pilnie strzeżoną tajemnicą.
Kolekcja dzieli się na kilka lini; Vintage , Styl Mody Ulicznej podpatrzony na ulicach Londynu i Paryża, Szafa Gwiazd Rocka, Romantyzm.
Na całą kolekcję składają się oczywiście jeansy, spodnie, koszule, spódnice, t-shirty, sweterki, szorty, kurtki, sztuczne futerka, kożuszki etc... 
Firma stawia na oryginalność i niebanalne wzornictwo ale przede wszystkim na wygodę. 
Dzięki temu, że klientami marki są kobiety, mężczyźni i dzieci, cała rodzina może wyglądać stylowo i bardzo nowocześnie, zachowując przy tym luz.

Z każdym sezonem marka dodaje do kolekcji nowe wzory t-shirtów, luźne dzianinowe swetry, ultra kobiece sukienki, nitowane koszule. 
Każda kolekcja gwarantuje niepowtarzalny wygląd jeansów, które dzięki różnorodności kolorów i fasonów stają się głównym atrybutem firmy. 
Każdy model występuję w trzech albo czterech wariantach.

Dzięki opanowaniu technik mycia i patynowania tkanin, produkty wyglądają bardzo naturalnie a jednocześnie zachowują swój postarzały wygląd. Skórzane kurtki są sztucznie postarzane ale nie pozbawione elastyczności co czyni je wyjątkowo miłymi dla skóry przez cały sezon.


Kolejna marka, z którą chciałybyśmy Was zapoznać to duńskie ICHI.

Jest to stosunkowo młoda, prężnie rozwijająca się firma przeznaczona głównie dla przebojowych młodych dziewczyn, które cenią sobie luz, swobodę i nienaganny look.

ICHI wskazało jako swojego potencjalnego klienta młodych, aktywnych 
i ambitnych ludzi, charakteryzujących się selektywnym podejściem do mody i wyprzedzaniem trendów. Nazwa musiała odzwierciedlać całą pozytywną energię i wysoki poziom ambicji. Miała być krótka i łatwa do rozpoznania, przy czym miała zwierać silny przekaz. 
ICHI w języku japońskim No1 okazało się być idealną nazwą dla nowo powstałego brandu. Pierwszy sklep ICHI został otwarty jesienią 2000r. 
W chwili obecnej jest już we wszystkich metropoliach w Europie licząc razem ponad 1500 butików.

Przewidywalność... nie ma szans. 
Dziewczyna ICHI jest jak modowy kameleon a przede wszystkim wolny duch, który miesza pozornie niepasujące ze sobą trendy.

"STWORZENIE DOBREJ KOLEKCJI OZNACZA WYCZUCIE CHWILI
 I TRENDÓW."

Recepta na sukces
ICHI to sprostanie oczekiwaniom klientów i tworzenie kilku linii w roku. Cała kolekcja obejmuje aż 6 linii głównych, 6 ekspresowych mniejszych kolekcji i jedną tzw "unlimited collection". Na całą kolekcję marki ICHI składają się projekty które doskonale odzwierciedlają trend.

Kolekcję ICHI znajdziecie w PB na przełomie lipca, sierpnia już z jesienną kolekcją 2012r.
Rewelacyjna, miejska marka, której główną zaletą są przystępne ceny! ;)


 Ostatnią marką, którą chcemy Wam przedstawić i znajdziecie ją w PB najpóźniej to SUPERTRASH.

SUPERTRASH jest marką dla niezależnych kobiet, wyróżniającą się niesamowitym wyczuciem mody i pokazującą kim tak naprawdę jesteś. Marka narodziła się w L.A., stworzona została przez dziewczynę pochodzącą z Hollywood o imieniu Ava Rily, lecz ogromny sukces oraz rozgłos przyniosła jej dopiero współpraca z Olcay Gulsen, holenderską projektantką i celebrytką, zasiadającą między innymi w jury Hollands Next Top Model.

W 2009 roku dla SUPERTRASH zaczęła się nowa era, firma doprowadzona została do pełnego rozkwitu na rynku międzynarodowym. 
Marka SUPERTRASH jest powszechnie znana we współczesnych kręgach modowych, na terenie całego świata. Biorąc pod uwagę sieć dystrybucji do ponad 1000 butików na całym świecie, SUPER TRASH ma ogromne znaczenie w przemyśle modowym.

SUPERTRASH
to kombinacja osobowości oraz niewymuszonego, wrodzonego stylu, stanowiącego niespodziankę na każdym kroku, warto się o tym przekonać!



I na tym kończymy trzy częściowy, mini przewodnik po naszych markach.
Mamy nadzieję, że choć trochę udało nam się Was nimi zainteresować. 
Życzymy przyjemnego czytania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz